zaterdag 5 februari 2011

Wat zit er in? #3

Odin tas: groentepakket klein, met nieuwsbrief
Afgelopen week hebben we vooral moeite gehad om de andijvie weg te krijgen (zie recept #7). Ook de uien hebben we niet allemaal gebruikt. Gelukkig kunnen uien goed bewaard blijven dus dat is niet zo'n probleem.
Deze week groenten waar ik erg mijn best op moet doen om ze verwerkt te krijgen in iets wat ik lekker vind. Spruiten en bloemkool behoren namelijk allebei niet tot mijn favoriete groente. Alfalfa lijkt op taugé maar dan dunner en kleiner. En groenselderij is hetzelfde als bleekselderij, maar dan niet gebleekt. Knoflook komt, net als de uien van vorige week, altijd wel van pas.

- Bloemkool
- Groenselderij
- Spruiten
- Alfalfa
- Knoflook
Van links naar rechts: bloemkool, knoflook, spruiten, groenselderij en alfalfa
 Iemand nog ideëen voor een lekker spruitengerecht? Laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten